Help  •  Registreren  •  Inloggen

pulley

<<

Snake

lid V.O.C.B-VRA
lid V.O.C.B-VRA

Bericht do jan 31, 2019 1:46 pm

pulley

Beste Bikers,
Ten eerste van harte gefeliciteerd met het 20 jarig bestaan van de VOCB, daar kunnen we trots op zijn.

Al een hele tijd van mij laten horen ten spijt, maar hoop dit jaar toch zeker mijn neus te laten zien.
In juni 2018 heb ik een nieuwe achterband onder de motor laten zetten voor een reis naar Zwitserland, bij het monteren van de pulley zagen we dat de tanden waren versleten ( derde Pulley)
zo kon ik dus niet op reis en bij thuiskomst gelijk een nieuwe besteld in de USA (velg komt uit USA) dit duurt normaal een anderhalve maand , pructie + verschepen.
na de reis naar Zwitserland ( ondertussen een Harley gekocht) en drie maanden verder vroeg ik mijn agent in de US of hij al wat gehoord had, niets.
hij kreeg via de dealer te horen dat de productie eerdaags gestart zal worden, dus nog even geduld.
November vroeg de agent mij of het niet beter was het geld terug te vragen , want hij kreeg het gevoel dat er niets mee werd gedaan.
ik vertelde hem dat ik zonder die pulley ook geen meter meer vooruit kon en vroeg hem om de fabriek zelf eens te benaderen of ik moest mijn motor weer terug brengen naar zijn orginele velgen en pulley.
December/ Januari 2019
ik heb de knoop doorgehakt en ga de orginele velgen en pulley zien te krijgen en de agent op 24 jan. gevraagd om te proberen mijn geld terug te krijgen.
29 Jan, krijg ik een mail van de agent met de vraag of ik nog drie weken wil wachten, hij had bericht gekregen op zijn klacht en hoorde van de manager aldaar dat er nooit een bestelling was geplaatst door de dealer aldaar en beloofde gelijk dat hij er direkt werk van zou maken en de pulley in drie weken kon verschepen.

nu maar hopen dat ik dit jaar toch nog op mijn mastadon kan brullen en jullie weer eens te zien.

groetjes, Teun.
<<

Marc

lid V.O.C.B-VRA
lid V.O.C.B-VRA

Bericht do jan 31, 2019 1:54 pm

Re: pulley

Veel goede moed, Teun. Zal wel inorde komen.

Marc.
<<

RoB

voorzitter V.O.C.B-VRA
voorzitter V.O.C.B-VRA

Bericht do jan 31, 2019 2:09 pm

Re: pulley

§§§§§§§§§§§§§§ Zal wel weer één of ander "bug" in het wereldwijde web zijn . . . "geen bestelling doorgekregen" ??? . . . vergeet maar eens €0,50- . . . ze zullen het wel snel merken . . . geen "bugs" dan . . .

een geduldige man krijgt wel z'n zin . . . vroeg of laat . . .

Succes Teun,
Grtjes.,
RoB à!è
Wanna be happy for an hour ? . . . drink
Wanna be happy for a year ? . . . marry
Wanna be happy for life ? . . . ride a motorcycle !

Keer terug naar Allerlei